diumenge, 10 de juny del 2012

Manos arriba, esto es un atraco!!!! (En castellà, com a ells els agrada!)


Les "perles" de Rajoy, després de que l´Estat Espanyol o millor dit, els Bancs siguen rescatats per diners públics de tots els europeus.


" Vaig a l'Eurocopa perquè s'ha resolt la situació, la pena és que em perdré el partit de Nadal".

"Vaig perquè créc sincerament que dec anar i algun podrà pensar que és millor veure-ho en la seua casa".

"A mi ningú m'ha pressionat. El que he pressionat he sigut jo".

"Ahir va guanyar el futur de l'Euro". "Ahir va guanyar la solidesa del nostre sistema financer".

"Aquest préstec no afectarà al dèficit públic".

"Ahir va guanyar la UE".

"El projecte de l'Euro és irreversible".

"El que va ocórrer ahir és un pla de sanejament global perquè torne a fluir el crèdit".


Pregunta: L'ocorregut ahir permet pensar que la situació vaja a millorar?.

Rajoy: "El d'ahir només és un pas més de les coses que cal fer". És un pas en la bona adreça.""Hi ha coses que no s'han d'explicar".

Per a aquest president, mentider i còmplice d'aquest colp d'estat financer, no hi ha cap problema.Aquest préstec, com li crida, és un regal de la UE per haver saquejat al poble, per haver podat l'Estat del Benestar.

L'única veritat és que ahir va guanyar la banca, causants de la crisi, lladres de l'Estat i emparats per aquesta classe política que ens denigra cada dia una mica més.

No ens representeu!.