divendres, 3 de desembre del 2010

SOCIETAT: Charlize Theron; "La meua mare va matar el meu pare"

BELLESA SUDAFRICANA







L'actriu ja va admetre que pateix desordre obsessiu-compulsiu arran de presenciar l'assassinat del seu progenitor

Fa temps, Charlize Theron va admetre que pateix desordre obsessiu-compulsiu arran de presenciar l'assassinat del seu pare per part de la seua mare quan només era una xiqueta. Ara, s'han aconseguit els documents policials en els quals l'actriu explica amb detall com va succeir l'incident.

Quan Charlize Theron comptava amb quinze anys, la seua mare va acabar amb la vida del seu pare per a protegir la vida d'ambdues. Charles Theron era un alcohòlic maltractador que feia la vida impossible a la seua dona i a la seua filla, i una nit es va presentar borratxo i armat amb intenció de matar-les.

Segons informen els documents policials obtinguts per National Enquirer, Charlize va afirmar que el seu pare va començar a colpejar la porta d'entrada a la seua casa, amenaçant amb acabar amb la vida de les dues. "El meu pare va dir que ens dispararia fins a la mort amb la seua escopeta", va declarar l'actriu.

"LA MEUA MARE VA DIR QUE TEMIA QUE ENS MATARA"

Mare i filla es van prendre de debò aquesta amenaça, i la dona va decidir protegir la vida d'ambdues costi el que costi. "La meua mare va dir que temia que ens matara. Tot seguit, vaig sentir una sèrie de trets. I llavors la vaig sentir cridar", va explicar Charlize.

Alarmada pel que sentia, l'actriu va acudir ràpidament al lloc on es trobava Gerda Theron. "La meua mare estava asseguda en una cantonada de l'habitació. Va sanglotar i em va dir: 'Charlize, li he disparat'".

En aqueix moment, la jove va mirar per la finestra i va presenciar aquesta imatge. "Vaig veure el cos del meu pare", va afirmar.

Per fortuna, la justícia sud-africana va reconèixer el dret a defensa pròpia d'ambdues, i no van ser van presentar càrrecs contra Gerda. Malgrat que poc després Charlize va començar una nova vida que la va portar a Hollywood, a dia d'avui encara ha de bregar amb les seqüeles de l'ocorregut.