divendres, 19 d’agost del 2011

La SIBETA tanca les portes. Així s´ha decidit a l´Assemblea de socis.

* La SIBETA tanca les portes del seu magatzem i deixa desenes de veïns sense feina.
* La taronja es treballarà a ALZIRA.
* La mesura també podria afectar a centenar de collidors del poble que no tindrien feina per a l´hivern.
* Simat afronta la crisi econòmica més greu dels últims 50 anys.

Ja és definitiu i oficial, la SIBETA tanca les portes.
Així ho han decidit els socis que poc més podien fer una vegada presentat els nefastos números dels resultats de l´àrea de negoci.

I és que són moltes temporades arrastrant pèrdues i sense prendre mesures en l´àrea més important que evidentment és la venda de les taronges, no ha hi hagut una aposta valenta per potenciar el producte, i això, acompanyat de la greu crisi general en el sector citrícola ha sigut prou per signar la defunció del que ha estat un dels motors laborals més importants de la història del nostre poble.

Els socis han votat de la següent forma:

CONTINUAR A LA COOPERATIVA TREBALLANT 101 VOTS
NO CONTINUAR A LA COOPERATIVA I TANCAR NEGOCI DEFINITIU 88 VOTS
TREBALLAR LA TARONJA A UN ALTRE MAGATZEM 112 VOTS
BLANC 2 VOTS
VOTS NULS 2

COMERCIALITZAR EN ALTRA COOPERATIVA 121 VOTS
DIRECTAMENT DES DEL CAMP 35 VOTS
TREBALLAR A ALZIRA 71 VOTS
TREBALLAR A LLUTXENT 26 VOTS

122 comentaris:

Anònim ha dit...

el despago que senc no em deixa ni enmalixiarme en el perque,el com el cuant,ni res de lo que ja sa dit per aci i pel carrer i que masa sabem tots, dels despilfarros i desproposits que en la llarga historia d`esta coop,san cotmes.nomes tinc una paraula al cap PUTÀ,PUTÀ,PUTÀ I GRAN.

Anònim ha dit...

des d'el primer fins l'ultim,tots són culpables.Perque els treballadors han de cobrar uns sous esgarrats?Perque s'han de fer viatges que no portaven cap de benefici a la coperativa?perque no s'han control.lat els treballadors que no es ppreocupaven per treballar i sols anaven a quee els pagaren un sou?perque no s'ha potenciat la taronja bona i s'ha tengut ous per a rebutjar o no pagar igual la taronja roin?perque s'ha deixat que la junta fora gent que no te ni puta idea de lo que es el camp?Perque no s'han controlat gastos de telefons,papereries,fotocopies,etc?
per tot això ara Simat es queda sense feina.A l'altra torneu..

Anònim ha dit...

perque un merda de benifairo,no mes per estar en la junta el fiquen de compraor?siguent un inutil i un irresponsable.eixa persona es el q mes perdudes a generat a la coperativa i tots els cullidors eu sabem.tots sabem comprar toronga cara i roin.tots anirem alzira a treballar,i ell segira en el seu sueldo.

Anònim ha dit...

cuanta rao tens,eixe raul es burla de tots nossaltres.efectivament mos arruinat ell,yo tambe soc cullidor i li diem el dessaparecido.mai sabiem on estava ni apareixia per a res.

Anònim ha dit...

soc soci, de Simat i no el coneixo personalment al tal Raul, pero si coneixc a Puret, Rosendo, Parra, Joan Serra, Joan Sancho, Rosa la Saguarra, Llorens, Mari Carmen Boigues, Rafael Perez,.......:.................
SIN. COMENTARIOS

Anònim ha dit...

El mal és que tots eixos que has nomenat seguiran cobrant el seu sou i nosaltres al carrer.Pel que jo se Rosendo i Parra no ho feren gens malament.El Sancho,Serra,Puret i companyia si que volien traure-li suc a la coperativa pel simple fet de sentir-se amos..

Anònim ha dit...

perq eixos seguiran cobrant? i vosaltres al carrer? algu q eu sapiga eu pot explicar?

Anònim ha dit...

en eixa coperativa em tingut de tot.listos i els que no saben fer la O en un canut.els listos an segut mooooolt listos i els BURROS ,an segut moooooooooooolt burros,pero com els tontos que son tontos pero a ningu li pega per treballar,aci tant listos com burros tots an sabut omplirse les butjaques.

Anònim ha dit...

Que més dona qui ha tengut la culpa d'açò,ara ja és tard per a lamentar-se i buscar culpables.
Els socis mai s'han preocupat de res,s'han deixat en mans de gent sense escrupols que ha cremat la coop. Ahir estva la casa de la música de gom a gom....ahón estàven abans els socis?en el bar parlant per darrere,tal volta si haveren actuat abans i haveren acudit a les reunions açò no havera pasat(m'incloc ahí)tot el mon critica ahón no toca i ningú es queixava ahón devia,ara ho paguem tots els treballadors.
UNA LLÀSTIMA!!!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

molta socis seran culpables pero segur que molts treballadors també... "me'n vaig a pel xiquet a l'escola" "vaig a pel pà" frases típiques que en empreses privades no passa. Y no parlem ja dels enxufats...

Anònim ha dit...

on estaven els socis?per desgracia en esta societat el qui diu la veritat li agarren mania,jo sé lo que vaig passar al almacent,falsos que sou tots uns falsos...

Anònim ha dit...

teniu raó:uns per que no han parlat i ho han fet darrere,altres perque si parlaven tenien por de perdre el lloc de treball,altres que es sentien tan amos que anaven agafant tot el que pillaven.altres que no es preocupaven per alimentar la seua taronja perque al final li la collien igual,etc,etc,etc...Les dones de la coperativa tambe han fet molt de mal,que tambe es sentien ames del cotarro i no apoiaven mes de quatre vegades..

Anònim ha dit...

Un treballador fa el que li deixen fer, no ens enganyem. Com diu el dit, on no hi han caps tot son coes. Tots pensem que el que fem esta ben fet, i asi tots ens pensaem que erem amos. S'ha perdut el respecte per tot i per tots i al final ens hem oblidat del mes important; La COOPERATIVA. Bo ara ja esta, i hem dol al mig l'anima.

Anònim ha dit...

Si es que alguna vegada torna a obrir les portes,els que estaven en el pot que no tornen a estar.Obrim els ullets i vejam quins son els bons i quins els roins.

Anònim ha dit...

Anem a vore:el Perez que enten d'horta per a ser President?I el Galera?I el Sancho?Homens de paraula i de camp com els d'antes era el que feia falta i no gent "de carrera" que sols estaven en el pot per a que les seues poques i mal cuidaes fanecaetes estigueren collides antes de que acabara la temporà.No cavallers no,busqueu gent honrà i cualificà i no peseterets que arruinen els diners i les terres dels demes

Anònim ha dit...

Per al de les 9:45. Els Srs. Rosendo & Parra vaen portar una molt bona gestio. Es vaen envoltar de una junta composta per ells, dos sinverguenses i una colla de idiotes, i amb este material huma i el vot del socis. Vaen eliminar a la poca gent competent que havia, vaen desfer els mercats historics de la Coope, vaen dividir i liquidar la poca organizatcio que existia entre les dones, eliminant i desprestgiant les millores del magacent, vaen dividir i fer que abandonaren als socis oponents, etc. etc. Tota esta meravillosa gestio sols li va costar a la Coope 1.000.000 €. mes comisions, dietes, telefonos, viatges, gasolina per la familia, etc, etc, etc. Grasies a eixa gestio, i al beneplacit de tots, estos bons homes disfruten de unes bones pensions de jubilacio, de un bon capital que han agafat, i pasegen per el poble amb la cara ben alta, als demes i a les demes. QUE NOS JODAN

Anònim ha dit...

la pensio de jubilacio sera la que li pertocara en funcio del sou que aprovareu els socis que se li posara,capital continua tenint el que tenia abans d´entrar a la cope,ni mes ni menys,i si van en la cara ben alta sera perque tenen la consciencia tranquila i poden dormir tranquils perque no son ni Federicos ni cotos..

Anònim ha dit...

Si,si quan el señor fedrico se n´anà deixant la coperativa tremolant no haguera entrat el señor rosendo,la coperativa ja faria mes temps que havera tancat i aixi mes be o mes mal ha donat faena durant molts anys i s´han pagat deutes deixant-la neta..no ho haura fet tant mal.

Anònim ha dit...

no res xe que entre tots l`an morta i ella asoles sa mort.era un negosi en la caixa oberta i tots veiem com anaven i qui anaven pegantli pesics,i al mateix temps girantmos de cul i cada u pensava lo seu.
-MENTRE EM CULLGEN LA TARONJA!!
-MENTRE EL MEU HOME I EL MEU XIQUET VAGEN A CULLIR!!
-MENTRE JO VAJA A L`ALMACENT!!
devant de mi un home li dige al precident de turno que estava en un bar, fentse la picaeta en els de la clec.
-escolta presi eixe traje et ve masa gran ves fenteu mirar(reproxantli la mala gestiò que portava),i la resposta fou agarrantse les solapes de la jaka.
-xe redeu pues jo mel vetj de categoriaaaaaa.
i entonces totes les remores que estaven sentats en ell en la taula ,esclataren en una sonora i gran riallota fent encara quedar com un idiota al pobre home que sabia per hon anaven els tirs.

Anònim ha dit...

per al de les 0:58,especifica qui son eixos 2 sinverguenses i eixa colla d'idiotes que formaren la junta amb Rosendo..per que pel que jo se els 2 sinverguenses(si son els mateixos que penses tu)poc de rasquit li han tret a la coperativa i en canvi si que molts mals de cap

Anònim ha dit...

AL DE LA 1:33. Per favor, per favor, antes de parlar informeuse be i no feu falsos testimonis que fan molt de mal i mes a persones que ja han faltat. El que va deixar la cooperativa tremolant no va ser Federico, va ser el seu germá FRANCISCO mes conegut per PACO. Un poc més de repecte i més informació que es pot fer molt de mal parlant tant a la llaugera,

Anònim ha dit...

No va ser Federico (R.I.P.) va ser Paco el Rubio, el germà, i va entrar perquè la va deixar tremolant QUERÒL, així que ací entraen de nous "arreglo" la deixàven els d'abans......... OK?

Anònim ha dit...

o siga,que no ha hagut cap president que valguera la pena,no?perque si terol no era bo,paco el rubio menys i rosendo tampoc,quina lumbrera pensaveu vosatros posar?

Anònim ha dit...

al de la 13:57,disculpa pel fallo,no soc de simat i no conec be els noms,fedrico o paco,i no sabia que havia faltat un

Anònim ha dit...

Totalment d'acord amb l'ultim comentari, ara ningu ho ha fet be. I resulta q els q alçaren la cooperativa eren cuatre pobres llauradors sense estudis i sense res, pero amb molta gana de treballar. Segur q esta gent esta menjant-se les mans a mosos, vegent tot el q ha passat.

Anònim ha dit...

Has donat en el clau,15:35, eren llauradors i cooperativistes en molta gana de treballar i quan estaven en les juntes no es gastaven els diners en soparots i viatges, encara que aixó ja es igual. Conec be eixe mon i la ruina no la porten els treballadors sino les males gestions dels que manen i dur el negosi gent que no te ni punyetera idea de la taronja, ni del camp ni del almacent i damunt mai en escoltat als treballadors perque s'han cregut que sabien mes que ningu i aixina anat la cosa per prepotents i mal coneixedors del negosi, per mal que es pegue.

Anònim ha dit...

jo ja ho vaig dir,que foren gent de camp de tota la vida,o gent de camp amb gana de treballar i no de fer-se ric..Esperem que si torna a obrir ho agafen gent d'aquests i no els sabudets d'hasta ara

Anònim ha dit...

per al de les 15:22;
Crec què dès de el tío Brines.......... "Naranjas de la China"

Anònim ha dit...

ai..si jo vos contara.....lo que se cocia en la nueva junta...

Anònim ha dit...

si tu contares q... vindria obama i bombardejaria lalmacent? per a dir aixo val la pena q calles, bocachanclas.

Anònim ha dit...

i ara que fem en tots els rumanos/es que anaven a collir i a l'horta?

Anònim ha dit...

el señor sancho va dir que mentre ell estiguera a la junta,la coperativa no tancaria les portes.Si que ua cumplit si,antes de que tancara se nanat cagant tomaques

Anònim ha dit...

al señor sancho que el compre qui no el conega.

Anònim ha dit...

rafael perez i sancho eren tot una pinya , que vols que et diga? aixina em acabat...

Anònim ha dit...

jo ja vaig avisar del que es quedava a la junta,pero no es va poder fer res..

Anònim ha dit...

per al qui li agraden les estadistiques que fatja un poc de memoria i vora cuants presidets i gent de la junta en el moment que no an estat lo que an tardad en ixirsen de sosis,sera que en retirarlos la mamella ja treen mes preus no estagent.

Anònim ha dit...

i que els quedava si no se'n ixien?que els en donaren pel cul?

Anònim ha dit...

no els que mos donaran pel sac son els que san quedat,ells heu vegeren pronte,mentres xuplaven de la mamella,en cuant li la retiraren,poc coperativistes foren.

Anònim ha dit...

enrique escrihuela,vicenta escrihuela,geronimo,toni gregori,raul serra,luis vidal,mari carmen,juana.massa chuplons per a un taronger que al final an acabat matanlo.

Anònim ha dit...

canta rao te el de dalt.chucopteros inutilssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss.irresponssablesssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss.

Anònim ha dit...

el mal:que uns quants,si no tots dels chucopteros de dalt seguiran chupant,i nosaltres a la PUTA CALLE

Batiste Ceba ha dit...

Tots els qui em format part de la plantilla de treballadors i administradors de la Cope podem tindre part de culpa. Però no oblidem que estem sujectes a una profunda crisi al món i a l'estat espanyol més encara. I per a rematar als valencians en toca patir, per què així ho volem els votants, polítics sucursalistes al servei de la gran nación española, que ni s'ha preocupat per la nostra terra ni la nostra economía. En que su lengua se hable en el mundo i su selección gane el mundial todos contentos. Estan afonant l'economia valenciana. Encara no he vist ni una puta declaració de ningun polític preocupant-se pel sector agrícola que tant a donat a Espanya. Quan passa alguna cosa a altres territoris de la gran nación española si es preocupen de solucionar-ho. Així ens va........ mentrestant.... per ofrenar noves glories a Espanya!!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

Val, pero esta clar que ningu vindra a trauremos les favetes del olla, aixi que deixen el politiqueo ja de costat i menejenmos a vore com mos guanyem el pa, ja segam llauradors o treballadors que a tots mos ha tocat l'ocho.

Anònim ha dit...

Tens rao 17:46,menejenmos que s'acosta l'hivern i estarem sense feina.Per on podem comensar?

Anònim ha dit...

Sense anim de ofendre, Batiste, crec que eres funcionari, i la teva economia no depen de la taronja

Anònim ha dit...

Ni Brines, ni Querol, ni Paco, ni Rosendo ni Rafael. Todos tenian y tienen su negocio a cuenta de la cooperativa. Brines utilizava el almacén para su negocio particular y todos a callar. Querol cobraba de la coop y eso estaba prohibido. Todos a callar. Paco nos dejó una mierda de almacén llena de maquinas, algunas de ellas ni se utilizaron. Eso sí, nos dejó empeñados hasta las cejas. Rosendo se creyó un Dios refinado, se lo permitimos creer y nos dejó en la ruina más absoluta, eso sí, se fue con un fajo de billetes en ese momento y con la vida arreglada. Rafael, maestro de profesión, quiere un sobresueldo, y sin entender de balances(los otros tampoco, ni pajolera idea), utiliza la coop para crear su empresa(trabaja las tierras de otros) junto con su socio, el nuevo secretario. Rafael, mientras te dedicas a ser presidente, trabajas de empresario/trabajador de tu empresa. Cómo quedamos? Y tu quieres salvar la coop o arreglarte tu petaqueta?
Con esto sólo pretendo culpar a los socios como yo, que hemos consentido todo esto. Así nos va.

Anònim ha dit...

quien es el nuevo secretario que no me he enterado?

Anònim ha dit...

Si, si, preocupemos que este hivern no tindrem treball, però jo que ja fa anys que no trac res de la taronja que faig no. Ho vegeu com no pot ser, cada u defen els seus interesos.

Anònim ha dit...

Eixe es el tema, lo que pasa es que si el llaurador no trau diners de la tarònja, i TOT eixía d'ahí, no hi haurà treball.

Anònim ha dit...

Vec de covardes el que es diguen noms i cognoms per a donar les culpes i ells s´amaguen com a "anònim" i amés els descalifiquen en insults.
Segurament eixos que insulten amagats son els que cobraven el plus de 200 i 300 euros que eixe era el seu lema: "tirar la pedra i amagar la mà" i cadascú ja es donarà per entés.
Deixeu de posar noms per a culpar a la gent, perquè ara el més preocupant de la situació es que "TOTS" els treballadors estàn sense faena

Anònim ha dit...

TOTS NO están sense faena que hi ha qui seu arreglat molt be.

Anònim ha dit...

Totament d'acord 10:21. Per aci i en anonim es molt facil posar nom i cognoms. Es molt depriment llegir aquests comentaris. En tot el q ens esta caiguent damunt hauriem de estar mes units q mai i no mirar cap enrrere. Busquem solucions i no problemes.

Anònim ha dit...

Totalment d'acord 11:15

Anònim ha dit...

Si al final ens coneguem TOTS.........

Anònim ha dit...

Vaig a contar el q hem pasa. No hem puc creure q tot s'acabat, cada vegada q pase amb el cotxe per davant de la cooperativa pense en el anys i les histories q hem vixcut ahi i de repent tot s' acabat. Per q al final dona la sensacio q perts part de la teua vida, per q jo no he conegut altra cosa. Encara q esta mes q clar q es el soci qui te q guanyar, pero hem dol q la cooperativa no obriga les seues portes.

Anònim ha dit...

ostia! presenteumels que jo no en conec a cap

Anònim ha dit...

JA JA JA i JA!!!! Torcat la bava, poc graciós. Què poc tens que vore amb el tema que s'està parlant ací......

Anònim ha dit...

Tinc molt que vore, gracios, soc treballador de la SIBETA

Anònim ha dit...

Millor dit: ERA

Anònim ha dit...

Al comentari de les 11:15, que es tan sabut, que diga qui es el que no sa quedat sense faena, perque si tots els treballadors que estaven fijos estan en un ERE, no pot ser que algú estiga treballant, es ILEGAL.
I com vec que vos agrada tant dir noms i cognoms,...banyeuse els peuets i digueu-ho, de que teniu por?

Anònim ha dit...

Els fijos estan en un ERE, pero hi treballadors que no tenen que no tenen res, que faran este hivern? els del ERE poden estar tranquils al menos un temps en l'asunt economic i els altres a vore que fem. Hi ha un teballador que si que eu te molt ben arreglat perque de fijo discontinuo ha pasat a ser fijo no es precis dir el nom, tots eu sabem i saps molt be qui es si es que estas tan ben enter@t. No soc el de les 11:15 pero puc dirte el nom encara que crec que no fa falta, encara vols que mos banyem?

Anònim ha dit...

si,per favor,banyat..que jo no se qui es.JO no,segur...

Anònim ha dit...

jo tampoc, recollons mi que ni han d'espavilats

Anònim ha dit...

jo vullc saber qui es eixe che...

Anònim ha dit...

El que veig jo ací es que no ha hagut mai gens de companyerisme. Siguent axina, com volieu que anara avant la SIBETA **?

Anònim ha dit...

Ara ningu diu noms??? En els comentaris anterior nomenaven a tot quisqui i ara no tenen la cara de dir el nom de una persona??? Si que serà important per a que tota eixa gent valenta no diga qui es.

Anònim ha dit...

En la era de Rosendo i Jesus Parra a l´any, a la cooperativa li costava al soci mes de 250.000 euros aproximadament, entre els sueldos d´ells, plusos i hores extres que tenien alguns treballadors privilegiats del seu entorn.

Anònim ha dit...

Pero si estos eren el Nostre Señor i la Mare de Deu??
Estas equivocat, el mal el porten els que s´oposaven a ells, que son poc cooperativistes, tenien mala toronja, i a pesar de no cobrar res, les perdues han segut degudes a lo qu´els pagaren.
Diuen que molta gent ha abandonat esta prestigiosa societat, i no el han liquidad els seus drets. Eixe deute tambe está contabilizat? perque cobren o no el deute está ahí

LUISXXV ha dit...

LUIS VIDAL Per al del 23 d’agost de 2011 9:18
Yo no tengo miedo de esconderme bajo un anonimato.
Hace 28 años que trabajo en la cooperativa de esos 28 estuve 10 de encargado y creo que nadie tuvo queja de mi. Nunca he cobrado ningun
plus y si estoy fijo es porque entonces les convenia a ellos. Antes de hablar de lo que yo chupo de la teta tendriais por lo menos que informaros

Anònim ha dit...

Xeeee, borreu a Luis Vidal de la llista

Anònim ha dit...

te rao el de les 21.20.Si no recorde mal Rosendo en una junta anomenà que els sueldos dels de la junta es podien fer de la seguent manera:en arreglo als objectius que s´aconseguiren,i ningu dels de la junta que estaven en ell(que son els que quedaven ara)va voler.No sen recordeu?

Anònim ha dit...

Que vols dir? Que pagar tants dines a l´any a la cooperativa li venia be? I ara que fa 3 anys que no esta Rosendo tot sa fet pols? Aixo no seu creu ningu!!!!

Anònim ha dit...

No podem recordar-ho, nosaltres no som de la junta, pero no crec que als actuals de la Junta estagueren en contra del seu idol.

Anònim ha dit...

No,supose que vol dir que quant mes es menejaren a vendre taronja i fer les coses ben fetes,els seus sueldos anirien pujant,si no no.I lo de ferho pols,no tens les estadistiques que ens donaren de que pagaren tots els deutes que havia deixat Paco?

Anònim ha dit...

Jo no sóc de la junta i se els datos, tu que tampoc eres, també ho pots saber.

Anònim ha dit...

Respecte al comentari que fa Luis Vidal d´un missatge anterior, faltaria posar a la llista la gent que cobrava el plus i tenia dret a fer hores extres sense parar. Eixos no xuplaven del taronger? O es que eixes persones els dines els quieien del cel? Perque que sapiam, nomes una persona de la llista cobrava plus, les demés es guanyaven el jornal aguantant a mes de quatre que els volien fer la vida imposible i els ha eixit el tir per la culata

LUISXXV ha dit...

Por que hay que borrarme? El daño ya esta hecho.Y creo que criticandonos unos a otros y poniendo leña al fuego no conseguiremos nada.Mas valdria intentar unirnos y buscar una solucion

NOSOTROS PODEMOS

Anònim ha dit...

Para el de las 21:55

Que yo sepa, Rosendo se dedicó a gestionar un dinero que provenía de las aportaciones de los socios y Subvenciones al Fondo Operativo, toda esta cantidad de dinero, ascendia a unos 3 millones de €. Con esa calderilla Rosendo cogió la Cooperativa con -2,4 millones y la deja con -1.5 millones.

De los 3 millones, con su brillante gestión a reducido los préstamos en menos de 1 millón de €, los otros 2 se los ha llevado el viento.

l'ultim mohica ha dit...

he treballat 4 anys en el magatszem era fitse fa molts anys i e considit en luis bar com li diem carinyosamnent i no tinc res a dir encontra d'ell si fos al contrari heu diria igual,seguisc sigent sosi i esperare al meins un any mes aveure vindre.

Anònim ha dit...

Aixó voldriem moltes persones de les que han tingut carregs per baix el carinyo i el repecte que li te la gent a LUIS per ser bon treballador, companyer i HONRAT cosa que no es pot dir de altres encarregats.

Anònim ha dit...

Jo també soc honrat, pero no encarregat.

Anònim ha dit...

D´acord en el de les 0:18h, damunt de ser un incopmetent, lo unic que buscava en l´almacent era a vore quina dona de totes queia. Perque com tots sabem, cuantes voltes li ha posat els cuernos a la dona en una treballadora?
Ara sense faena i a viure de ella. Te lo que es mereix

Anònim ha dit...

qui es eixe che?digueu meu

Anònim ha dit...

per al del 26 agost 20:32.
es molt bonico demanar companyerisme quan hi ha que quan ve el final de mes te la nómina ben pleneta i el altres treballadors no. Ara demaneu companyerisme? perque quant vosatros anaveu seguit, encara que no es treballara, i cobraveu el plus al final de mes no tenieu companyerisme en mosatros? Com s'ompliu la boca de parlar de tot el que eu fet per la cooperativa pero la buxaqueta tambe se la omplieu.

Anònim ha dit...

collo, eixa cooperativa seria millor que es dedicara a fer un culebro televisiu, guanyariem mes.

Anònim ha dit...

Es lo que pense jo tambe 10:32

Anònim ha dit...

10:32 Jo també pense el mateix.

l'ultim mohica ha dit...

per el de jo tame soc honrrat i no en carregat,I.

Anònim ha dit...

Mohicà, t'agarrat algo que no has acabat el missatge?

Anònim ha dit...

Jajajajajajajajaja!!!!!!!!! Crec que sería més que éll buscava que caigueren, lo que no implica que caigueren......... Al menys hi han dades d'una, suponc que a la seua altura.

l'ultim mohica ha dit...

torne a preguntar jo tame soc honrrat i no encarregat,i.

Anònim ha dit...

Jajajajajajaja qui escriu En"RR"ique així? Jajajajajaja....Sabut!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

Eixa una, no es de la seua altura, es pijor, es la "malcriaeta" de la coope

Anònim ha dit...

Si, que va entrar la ultima i sa quedat la primera. I tots sabem el perque

Anònim ha dit...

Aneu espai que una cosa es el tema personal i l'altre el profesional, i degueu deixar les coses personals que no l'importen a ningú. Eixes persones ja han refet la seva vida i esteu fenles molt de mal parlant de coses que ací ni van de venen. Tingau un poc de respecte per les seves parrelles i per elles mateis.

Anònim ha dit...

Estic de acuerdo en este comentari, perque els temes personals no han fet que tancaren lalmacent, que es de lo que es deu de parlar aci

Anònim ha dit...

el done tota la rao,en quin cas te de vore que tanquen la cope a la vida de cadaa un,la persona que a posat lo de la vida intima deu de ser una amargada de la vida que no sap a qui culpar,pero entrar en la vida intima em pareix una abovinacio,una persona sense cerbell,un inorant de la vida,a vore estan provades eixes acusacions,que feu tireu la pedra y amageu la ma,em pareix de lo mes desorbitat que poc trellat,com si eixa fora la rao per el tancament de la cope,aon teniu el coniximent,aun estan els escrupul de cada un,que poc trellat que hi ha en el mon,calfeuse el cap en buscar faena i no en la vida dels demes que el que mes i el que menys teniu molt que callar.

LUISXXV ha dit...

Yo creia que estabamos buscanddo una solucion para los trabajadores del pueblo de SIMAT igual tiene "SIBETA" que "COSIVA" pero veo que aun hay gente con ganas de "cachondeo" 28 d’agost de 2011 10:59
Respuesta a:28 d’agost de 2011 10:59
(28 d’agost de 2011 11:09)
No sera la unica que tiene el titulo de secretaria? No sera la unica que la cambias de puesto de trabajo y en dos dias ya se ha acoplado

Anònim ha dit...

Pues oye Luis va a ser que no, a ver si para salvar a una nos echas por tierra a las demás. Era trabajadora de SIBETA y siempre he ido donde me han mandado y también considero que me he acoplado en dos días. El título de secretaria también lo tienen algunas y si es por eso lo que no pueden hacer en una cooperativa es poner a la gente a dedo. No te pases y no te pases que para subir a una no hace falta que bajes a todas las demás, no nos lo merecemos.

Anònim ha dit...

Crec que en valenciá també ho enten: Luiset rei que ja t'has passat quatre pobles, alguna més valdría per a treballar o es que les altres no eren bones per a res?

l'ultim mohica ha dit...

hahahahaha qui diu jajajaja sabut.

Anònim ha dit...

Luis, ves demá a don Martin i que el canvie la medicació

Anònim ha dit...

Què fàcil es senyalar a una persona amagant-se darrere de l'anonimat, al menys Luís diu quí es.
A lo millor tú tens més falta d'anar a Don Martín......

Un saludo Luís, de tu amigo bilingüe.

Anònim ha dit...

No m'extraya que tancara la SIBETA, erem quasi cent treballadores i ara resulta que sols UNA era la que aprofitava, vaja Luis toda una vida de treball desacreditá en un instant. No acudiré a tu per a que en recomanes, no.

Anònim ha dit...

En pareix molt be que diga qui es pero que no mos acredite a totes per a salvarne a una, com a companyeres d'ell, crec que bones companyeres no mos mereixem que mos tracte aixina.

Anònim ha dit...

Pues crec que tens raó.
Luís, creo que, como dicen, te has pasado varios pueblos, cito tu comentario "No sera la ÚNICA que la cambias de puesto de trabajo y en dos dias ya se ha acoplado" La verdad, habiendo 100 mujeres en plantilla y opinando así de una única persona, que no voy a nombrar porque al Sr. Administrador ya se encargó de borrar el comentario que hacía alusión a su persona, desprestigia a las demás y más conociéndolas a todas durante tanto tiempo y siendo compañeras tuyas como bien dicen.
Luís ya te dije en otra noticia posterior que no seas Quijote.

Un saludo y ánimo para tod@s.

Anònim ha dit...

Per al amante bilingüe de Luis, també estas darrere de anonim.

Anònim ha dit...

Jajajajaja!!! Sí tens raó però, com tots menys Luís i no soc al seu amant, sarcàstica...........

Anònim ha dit...

Crec que aso sa desviat un poc del tema inicial, pareu ja i opineu del tema principal o divageu an altre lloc.
La secretaria eficas.

Anònim ha dit...

Molt be per al de les 20:51 i era copmpanyera de Luis i crec que estimada,opine que quan es done conter de lo que ha dit rectificará. M'agrades amic bilingüe de Luis.

Anònim ha dit...

Gràcies, també soc el de les 20:51 Tú pots saber més com reacionarà. jo no he treballat mai amb éll però, he tingut alguna relació i em pareixia més sensat.

Luís haz caso a quien bien te conoce y como verás ya hay compañeras que escriben que "eran" compañeras tuyas. Como ves por defender a una persona vas a perder 99.

Anònim ha dit...

per fi,un poc de trellat retirant la vida personal de les persones,que fort em pareix que niasgen personatjes que parlen aixi de la vida dels demes.en lo que hi ha que calfarse el cap crec jo es en lo siguient.

com que una simple secretaria de una coperativa de un poble humilde tenia eixe sol desorbitat,cobraba mes que en una multinacional americana.

y els demes menbres que,que pasa que els sols ses posaben ells.

ay esta el mal,per ay sen an anat les ganacies,nomines desorbitades,mala gestio,mala direccio,mala administracio ect...

i ara que esta pasat lo mal tenen la poco vergonya de demanar els diners als trevalladors per que trevallar,hasta ay podriem arribar pagar per trevallar,que averem guardast cuant tenien,que les pachochaes sen ixien per les orelles,bons dinars,bons almorzars i bona vida,i ara que.... a pagar els trevalladors QUE SE JODAN¡¡¡¡¡¡

TOTS SON IGUAL TOTA LA JUNTA UN TALL DE LLADRESSSSS¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Anònim ha dit...

Pero de quina Cope estàs parlant?? Perque a la Cosiva també hi havía una que cobrava lo que no està escrit............

Anònim ha dit...

Amic bilingúe: dic que ERA pero per que ja no amen a treballar,espere que si ja no tornem a treballar junts, perque ja eu vec dificil, al menys ens quedará el gust de haver treballat junts tots estos anys. Luis reflexiona i pensa millor el que dius . Bsts

Anònim ha dit...

La secretaria del sou desorbitat es la Sibeta, i que casualitat, es familia directa de Rosendo. Aixo dona que pensar, no?

Anònim ha dit...

A la secretari eficient, que baixe un poc del burro que eficients som totes les treballaores, cada una en la seua faena. Lo que passa es que unes saben mes que atres a qui tenen que bufar la orella

Anònim ha dit...

Ey bilingüe, es de veres! Jo havia llegit un comentari que feia al.lusió a eixa persona i que ara no esta. Menys mal que hi ha gent que ens hem enterat de qui estan parlant

Anònim ha dit...

Sí però, Luís es refería a una xiqueta malcriaeta que qui la va nomenar va posar mal el nom però no el mal nom ó apodo matèrn. Despues la secretaria que cobraba un sueldo desorbitado era la familiar directa del entonces Presidente, que cita el anónimo de las 10:00 Casualmente, también está otro familiar directo del ex Presidente en Oficinas.

Lo que deberían hacer los Srs. Administradores es pasar un filtro en los mensajes i no hacer pebre i tomaca con los nombres aquí citados.

Anònim ha dit...

hay que ver como hablais ¿en una junta general por que estais tan calmaditos? ya que lo sabeis todo ¿por que no se digo todo eso en una junta? yo personalmente he ido a juntas y no hemos comentado nada¿ahora a que viene todos esos comentarios por internet? Dejad a LUIS vicen enrique...etc los culpables los socios por consentirlo.

Anònim ha dit...

Tu si que eres culpable, no parles en nom de ningú.

Anònim ha dit...

Els problemes de les cooperatives en son molts, anem a vore: masa amos, masa treballadors, masa aprofitats, masa desidia per part dels llauradors. Per unaltra part, poc control, poc interes en fer bon genero, poca responsabilitat y poca profesionalitat y poca vergonya per part de alguns.

Anònim ha dit...

El primer dejéis ser decidir si volem salvar la cooperativa, defender la collita o al treballador i a partir d'ahi pensar un poc.

Per cert estic ben informat i hem agafat als gerents mes pirates del sector, perque te collons lo de Parra