dimarts, 27 de setembre del 2011

Així està l´economia: Confessions d´un especulador.



Preguntat per com salvar l'Eurozona i què caldria fer per a mantenir l'estabilitat dels mercats, aquest sincer broker de la city, després de dubtar per uns instants, ho té clar: "personalment, no importa, sóc un agent de borsa. No em preocupe per açò. Si veig una oportunitat de fer diners, vaig a per ella". "No ens preocupem per una bona economia", prossegueix, "el nostre treball és fer diners d'açò".

El que més ha escandalitzat a molts és la sinceritat de Rastani per a reconèixer que "la crisi és un somni fet realitat per a aquells que volen fer diners". "He estat somiant amb açò tres anys. Tinc una confessió: em vaig al llit cada nit somiant amb una altra recessió, somni amb alguna cosa com açò", reconeix amb total claredat.

Aquest agent no es talla a detallar i explicar als seus espectadors -davant la perplexitat de l'entrevistadora- que "no importa si van [els Governs] a arreglar l'economia, perquè el nostre treball és fer diners amb aquesta situació" i, afig, "quan el mercat falla, si vostè sap què fer, pot fer molts diners amb açò".

Finalment, Rastani intenta animar als espectadors dient-los que poden fer diners en períodes de crisis com a est, però acaba advertint-los que han de posar fora de perill els seus estalvis perquè "en menys de dotze mesos, els estalvis de milions de persones es van a esvair".